En inspirerande nystart

Hejsan mina vänner *L*

Det är med största glädje ja har beslutat mig för att återuppliva min fotoblogg...sist jag skrev så var det 2010-04-02
nästan 9.5 månader sen.

Vad har då hänt??Jo tiden fokus och energin att delge saker hade på ett sätt försvunnit gick så långt att jag funderade på stänga ner bloggen ,men vad för nytta hade det gjort ?? INTE ETT DUGG.

Jag älskar som bekant fotografera och känner själv hur kul det är med fotografier och lite grann skriva bakom grejen bakom det ...tankar och funderingar.. ,har ju oxå facebook...vilket jag anser är en perfekt fönster att sprida och delge lite vad jag tycker känner och gillar,vill utrycka med bilder.

Har oxå funderat lite kring detta med bloggen hur jag vill utforma den...och lite nya idee´r har jag fått,som ja tror på ett underbart sätt kommer göra detta hela roligare. Det kommer visa sig längre fram vad det är för saker

Ett exempel är att ja kommer lära ut lite hur man kan få en bra bild med små saker blir ännu mer grym,det härliga är att de små fotosakerna finns  i varje persons dator som man kanske inte tänker på att man har, men det kommer jag berätta om lite senare

Det kommer handla lite om varje på bloggen...det är lite grann mitt motto , här där och nu , alltså ...livet och möjligheter.

Jag kommer förhoppningsvis bjuda på lite skratt,för de som känner mig vet hur jag är ,min humor...på gott och ont,kanske mest ont då *haha  ,men det handlar ju om kunna få möjligheten att skratta för gör man det... så mår man bra ,det ena ger det endra.

Kommer skriva vad ja tycker och känner om nåt som upprör,men det hör ju till, man ska aldrig acceptera nåt som är fel,men det gäller verkligen ha en balans oxå,inte nåt överdrivet agerande....tjänar ju inget till :)

SOM SAGT SKÅL OCH VÄLKOMNA ALLESAMMANS TILL MIN BLOGG

Skål och välkommen till premiären av min blogg !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0