Vad tog det vägen?

Jag har ju nämnt mitt "smultronställe",vid nåt tillfälle ..som jag hittade i somras.. låg alldes i närheten där jag bodde...där jag visade hur rikt djurlivet var, ur fotosynpunkt..om än små djur men ändå. Hade tänkt att ta mig till mitt favoritställe...men döm om min förvåning.

Nu var precis ALLT borta,  där ligger nu en grön kort gräsmatta... fullt förståeligt att det måste klippas,  för så mycket den lilla plats gav mig i somras , är svårt att säga i ord, men glad över hur många  foton ,som jag är riktigt riktigt stolt över är förevigade. För att minnas den grönska och liv som var där, får denna varelse visa det ljusa och det fina av mitt "smultronställe"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0