Framsidan av Sverige

Hemma för mig förutom örebro ,är ju göteborg eftersom jag har mina syskon och föräldrar där.Både i unga år och fram till idag så är göteborg en del av mig även fast jag är född i örebro...vill på ett lustfullt sätt hylla denna härliga stad,på ett sätt jag tycker den ska visas från.



Sommarkvällen gör detta hela underbart när solen gått ner,och kvällsljusen får göra sin entre...

detta är taget från övervåningen på restaurang "SJÖMAGASINET",där jag med familj och vänner fick njuta av det fina som göteborg och västkusten har att erbjuda, skaldjur och fisk i alla dess färg form och smaker.

Ett stenkast från restaurangen vid fiskehamnen,tidigt varje morgon.. så väljer de ut de finaste råvarorna, och allt tillagas med omsorg och kärlek,då är det lätt att bara njuta och låta smaklökarna få jobba.

För att insupa lite av atmosfären innan det är dags för maten så kan man på terrasen som de har ,få njuta av en liten apertif,...bättre än så här ,tror ja inte det kan utryckas, och varför inte utbringa en tacksamhet att få njuta av tillfället och livet...SKÅL !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0