Njutning och återkomsten

Hej mina vänner ,som följer mig och mina öden och äventyr...ni kanske undrar vad jag har tagit vägen med bloggen...har inte varit igång sen början av augusti, sommaren var liksom inte klar med mig, och jag tagit tillfälle att njuta liiite mer innan hösten och mörkret kommer.

Den här sommaren har varit positiv under många aspekter,och ögonblick...och som bjudit till fina tillfällen att njuta ...inte bara fotograferande..utan oxå...av livet och känna hur själen får sitt,att komma tillbaka utvilad..till vardagen..ibland önskar man att man hade längre ledighet...men klart att man värderar sin ledighet att kunna vara ute och njuta.


Säga vad man vill med sol och bad utomlands,kan vara exotiskt..spännande att upptäcka andra kulturer insupa atmosfär,men svenskt sommar med lite av dessa godsaker...








Kan detta belysas bättre???...en del av svensk sommar,en ljuvlig sommarkväll med hummer kräfta räkor...vad man nu känner för...kanske lite jordgubbar till efterätt....och kunna njuta efter en härlig dag....med några vänner...sol bad skratt nya upptäcker av vårt fina land...det är sommar för mig...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0