Sötast i världen

En kompis till mig har en riktig sötnos till katt ,sorten Ragdoll, som heter ANI,och nåt sötare har jag aldrig varit sett, han fick henne när hon var endast 9 veckor...och första dagarna var hon osäker och gömde sig lite..och det är inte helt lätt att komma till nytt hem endast 9 veckor gammal. Första gången ja fick se henne var hon så liten,men ändå..så full av liv.

Tog ca 15 minuter...från att ja satte mig i soffan...så kom hon gående sakta och liiiite avvaktande och full av nyfikenhet...tittade på mig och jamade lite...luktade lite och sen slickade mig på handen...som lite grann uttrycker.."jag tycker om dej"...och hon är nu 10 månader och såå underbar...hon har en busig sida och leker gärna med tygmus och små bollar,

Ganska kelig tjej,är lite lurig..hon gillar busa som sagt..och tar gärna med tassarna runt armen eller foten och småbiter..för att sen visa att hon är bara gosig...och tittar på en, då kan man inte annat än bara le..

  

För att bli en fin flicka måste ja ju äta oxå



Jag är liten , men riktigt stark. Nu blev detta foto taget precis i kuddkamps ögonblicket, men ack så gulligt.



Ja..det tar på krafterna och surfa på nätet, och kolla häftiga kattsaker...jag tror ja vilar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0